Min dag!

Usch vad jag har frysit idag! Tänkte inte på att jag skulle vara ute mycket på jobbet idag så klädde inte på mig mycket kläder alls men idag har jag varit ute 2 gånger 30 minuter med eleverna på deras rast sen en timme i en lekpark på eftermiddagen. När jag väl kom ner till klubben var jag sååå frusen! Efter jobbet så regnade det massor så jag ringde Anna som hade hängt hemma hos oss hela dagen med Molly och så kom hon och hämtade mig. Var social ett tag innan jag bytte om och drog och tränade med Johanna. Var riktigt skönt att få träna lite och riktigt roligt att träffa Johanna!

Har tittat på Robinson och ätit och nu ska jag lägga mig och läsa lite i sängen, är så himla trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0