Shoppingfödelsedag

När jag ska iväg och shoppa mycket så brukar jag skriva en liten lista över saker som jag har tänkt handla, hittar oftast inte allt och mycket annat ist, men det är skönt att ha något att gå efter och eftersom jag är lite speciell så måste jag ofta skriva listor över det mesta för att slippa känna mig stressad.. Här får ni se min nuvarande lista:

Byta ut bh'arna jag fick av Johan till en annan storlek
Skor, boots och kängor
Stor stickad tröja (helst vit)
Vinterjacka
Vardagströjor
Någon partyoutfit till min födelsedagsfest

En byrå till sovrummet
Ljusstakar
Fyra korgar till hallen
Ny wookpanna
Band att binda upp en gardin med

En sprits

Tror det är allt jag kommit på so far, får se vad jag hittar bara ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0