Skitmacarons!!!

Sitter i soffan och är sjukt irreterad! Första gången jag gjorde macarons blev dom jätte bra och jag blev chokad över hur lätt det var, men nu när jag ska göra det och bjuda på så blir det bara skit av allt! Dom med choklad är bara små klumpar som ser ut som bajs och dom med jordgubb har spruckit och är inta alls fina, har lust att kasta bort skiten men det känns ju också dumt. Får se om jag kan lösa det och få dom att se någorlunda dugliga ut iaf, så länge det smakar gott så är ju det det viktigaste även om man så klart vill att dom ska vara fina.. Får skära lite i dom och greja och låtsas att det igentligen är något helt annat i morgon, haha! Får se om jag orkar göra chokladbollar, just nu är jag bara förbannad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0