Skogsmullarna

Anna och jag hittade massor med svamp i skogen! Dock när vi skulle fika så hade jag glömt ta med en extra mugg till den varma chokladen så jag fick dricka ur en påse, hahaha!
    När vi var klara så åkte vi hem och gjorde svampstuvning på rostmackor och åt till lunch och sen tog vi oss en tripp till h&m, och jag som lovat mig själv att inte shoppa råkade köpa med en sidenskjorta hem som jag kanske ska ha på lite festligheter i helgen, är dock inte helt säker..
   När Jompa kom hem så åkte vi ut till sväronen och fikade och pratade ett tag, sen nu har jag en grattäng i ugnen med kassler och potatis och så har jag precis rensat en av påsarna med svamp. Ska ta en dusch nu och hoppas på att maten börjar bli klar tills jag kommer ut!


Jag köpte dock en ganska stor storlek så att den skulle bli lite "baggy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0