Underbar dag!

Åh jag är så nöjd och glad, vilken underbar dag jag har haft! Allt började ju toppen i morse vilket jag berättade om och sen åkte vi till erikslund och handlade massa kläder, hittade dock ingen jacka men massa annat. Sen åt vi thaimat och det var såå gott! Efter det gick vi in till ikea och fyllde en kundvagn, blir nog en tripp dit snart igen dock då vi ska ha nytt databord och ny byrå till hallen som vi tittat ut, men vi kände att vi inte ville handla allt idag. Kom hem för inte så länge sen fast först var vi in lite fort hos sväronen och då fick jag ett till paket av Johan och det var fyra böcker som jag hade önskat mig och en femte är tydligen på väg, underbart! Ska lägga in lite bilder på datorn nu på min shopping så lägger jag upp det sen.

Jag har iaf blandannat köpt en fin tekopp så senare ska vi dricka te och äta prickigkorvmackor, mys! Träning blev det ingen idag, Johanna mådde inte helt hunda och jag är helt slut, så idag vilar vi så vi orkar på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0