1 september 2011

I morse blev jag väckt av ett samtal om lite jobb i morgon, så från att vara ledig så ska jag nu jobba 8-17.30, awsome! Ska iväg och bada ska jag också göra fick jag höra, hoppas det är på lasarettet eller något för på badhuset är det såå kallt! Haha! Slumrade iaf lite efter samtalet och vaknade vid nio, låg och greja lite med mobilen en stund innan jag och Molly tog oss en liten promenad. Är så trött och seg idag, beror nog lite på förkylning, träningsvärk och sånt men ah så länge jag inte blir sjuk så är det ingen fara!
   Har nyss ätit frukost och sånt nu så ska strax plocka fram matte böckerna och se om jag förstår något i det nya kapitlet, sen ska jag väl greja här hemma och sånt innan det är dags att jobba 14-17. Sen kl 18 ska jag träffa Johanna för då är det dags för träning, tror dock det blir ganska lugnt eftersom båda är lite krassliga, men ska bli roligt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0