18 september 2011

Hej på er!
Jag hade en så himla bra kväll igår! Kom till Madde vid sex och så dukade vi upp all mat och satte oss för att äta och dricka massa vin. Lite senare spelade vi spel och åt ost och kex innan vi gjorde oss klara för att gå ut. Träffade killarna ute och vi dansade tills dom stängde, underbart roligt! Sen gick nästan alla hem till oss för efterfest, drack lite men när första gänget gick hem så somnade jag visst i soffan. Jompa tvingade in mig i sängen när han och någon drog till donken, haha! Vaknade i morse och kände mig fortfarande full men det var det verkligen värt, har haft såå roligt! Madde var snäll och lämnade av mina saker här så det har jag packat upp och så håller jag på att lagar porterstek, det står på spisen nu sen en timme tillbaka. Till det blir det kokt potatis, kokta morötter, svartvinbärsgele och massa sås, ska bli såå gott!

Haha jag såg precis en grej om baywatch på tv, blev så sugen på att titta på det så ska nog leta på något avsnitt och kolla om det är lika bra nu som det var när man var yngre, haha!


Haha Johan hade visst tagit kort när jag sov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0