19 september 2011

Hej där!
Efter verkligen för lite sömn i natt så blev jag väckt i morse och skyndade iväg och jobbade, blev 9 timmars jobb och efter det så åkte Jompa och jag och handlade direkt, hämtade ut paket efter det. Så fort vi kom hem så lagade jag mat och nu har jag hunnit sitta vid datorn i typ 40 minuter. Är så himla trött men måste in och duscha och fixa lite inför i morgon innan jag kan gå och lägga mig, ska bli skönt!

I paketet var det mina nya träningsgrejer, asbra saker! Gillade verkligen inte tandskyddet dock så får se om jag ska försöka köpa ett annat eller inte. Hade velat testa alla saker i morgon men Johanna hinner inte träna och jag vill nog inte gå själv på mma'n, så får se om jag kör på box och kick i morgon eller om jag kör mma, time will tell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0