2 september 2011

Jag är trött, min kropp är trött, mitt huvud är trött och Molly är trött! Det har varit full fart med skola, träning och jobb den här veckan och än är det inte slut, jobbar 8-13 och sen 13.30-17.30 idag, så nio timmars jobb och sen i morgon är det ungefär 9 timmars jobb på ett bröllop som jag ska hjälpa till på. Tar helg på söndag men sen på måndag är det dags för jobb igen, dock ser den kommande veckan liite lugnare ut än den som varit, än så länge.. Men jag klagar inte, är bara trött, när jag väl kommer till jobbet så har jag the time of my life så ja, det är ju kanon! Nej om jag skulle göra mig klar nu då kanske så jag hinner i tid och får rullning på dagen, längtar så sjukt mycket efter att få komma hem ikväll och bara slappa, även om det är jag som har tagit på mig att jobba så länge!

Nej men hörrni, ha en bra dag!


Puss på 2år och 4månader med Jompa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0