22 september 2011

Vaknade upp i morse med huvudvärk, illamående och yrsel, så det var bara att ringa jobbet och sjukanmäla mig och sen krypa ner under täcket igen. Sov sammalagt 12 timmar i natt så nu är jag iaf skapligt pigg, gick ut och gick med Molly men då kom huvudvärken och halsonten tillbaka, värdelöst! Är så sjukt bitter just nu, hade velat jobba idag eftersom jag sen kommer vara ledig ett par dagar och jag ville så gärna träna ikväll men ah det gick som det gick! Ska snart äta lite lunch och sen fortsätta min dag i soffan, ska fundera ut mer saker som jag önskar mig och sen försöka hitta på en ny serie att kika på. Är sjukt sugen på godis också och vi har en stor påse hemma, får se om jag unnar mig lite eller om jag håller fast vid mitt godisförbud på veckodagarna, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0