23 september 2011

Hej på er!
Blev inget bloggande igår direkt, hade sån sjuk huvudvärk ända tills jag somnade igår kväll, så under hela dagen så var jag bara ute och gick med Molly, vek lite tvätt och kollade på prison break. Älskar verkligen den serien! Kollade på typ första och halva andra säsongen för flera år sen så igår började jag om med allt så jag ska få se hur det slutar, spännande! Sen att dom är så snygga gör ju inte heller saken sämre!

Vaknade upp utan huvudvärk idag, men ah så fort jag satte mig upp kom trycket bakom ena ögat tillbaka, gick ut med Molly en sväng direkt och det var sådär höstkyligt och luktade såå gott ute!
    Ska sätta på ett avsnitt nu och sen göra mig klar för så länge huvudvärken inte blir värre så ska jag in till skolan 12.15-14.45 och göra lite matte, min lärare har sagt att jag kan få sitta med på hans andra lektioner så jag kan få hjälp om det behövs. Så ah matte idag då!

Helgen och kvällen är helt oplanerad! Ska skicka ut inbjudningar till när jag tänkte bli firad av släkten och sen kanske börja baka lite men det är allt jag har planerat, ska försöka att inte planera in massa saker, jag behöver bara vara hemma lite även om det är svårt och jag blir så uttråkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0