25 september 2011

Hej på er!
Idag är jag mer död än levande, för fy fan vilken kväll! Så spårad men ändå sjukt kul! Drog ju till Linda och började dricka vin, sen kom Jonna, Sarah och Junior dit och då blev det shottar och grejer och på att bara ha ätit en happy meal på hela dagen så kom fyllan väldigt fort. När vi sen skulle in på krogen så hade Linda glömt sitt leg så hon drog hem och hämtade det medan vi andra gick in. Dansade och pratade med folk hela kvällen och lagom till stängning insåg jag att bankomatkortet var borta och Linda hade inte sin jacka, nycklar eller något. Ingen minns var vi kan ha gjort av det eller om vi ens hade med det ut, så stört! Efter mycket hit och dit så drog jag med Linda hem hit och tvingade henne att sova här. Kom väl i säng strax efter fyra och var full när jag vaknade idag, haha!
     Sitter just nu och väntar på att jag ska ringa och försöka väcka Linda och se om mitt kort är hemma hos henne eller om jag ska spärra det, sen hade jag tänkt baka, städa och handla men får se vad jag orkar göra idag, är ju ledig i morgon också så det är ju ingen panik som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0