6 september 2011

Hej där!
Jag har sovit som en stock inatt, var verkligen helt slut! Sov till strax innan nio sen blev det en promenad med Molly och lite frukost. Ska ta tag i städningen här hemma nu innan det är dags för lunch för sen vid ett ska jag in till skolan och köpa en miniräknare och plugga ett par timmar. Vill bara att den här dagen ska blir klar så jag får dra och träna med Johanna. Vi ska testa på mma för första gången idag, spännande!


Usch och förresten, vad är det här för jävla förkylning!? Vet iaf fyra personer som har varit förkylda och så fort dom börjat bli friska så har dom fått blåsor i munnen eller på läpparna, fy fan! Och ja ni kanske förstår att jag är en av dom, hela min underläpp är helt svullen och spänner, hemskt är det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0