Bakelibaka!

Slängde upp alla saker direkt när jag kom in med dom, roligt med paket! Sen kom mamma och Bettan förbi lite fort och lämnade ett papper och pratade lite, fick sms av Johanna att hon verkligen inte orkade träna så jag slängde på mig kläderna och cyklade dit själv ist. Är faktiskt sjukt stolt att jag inte sket i det och var hemma med Johan ist!
    Kom hem vid halv åtta och slängde ihop en bröddeg sen duschade jag och käkade lite mat. Har precis slängt in brödet i ugnen nu efter att det har jäst till och från i två timmar. Jag har testat att baka något som heter lantbrödstårta, man gör bröd och sen fyller man det med ost och bacon och så hade jag lite mögelost i, till sist gör man som en stor blomma av alla bitar. Ska lägga upp en länk till receptet senare när jag ser om det blir ätbart, haha! Men det ser verkligen gott ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0