Duktig Sara!

Jag har hållig igång hela dagen idag! Efter frukosten så ställde jag mig och diskade sen plockade jag in lite kläder i garderoben och kikade på en ny byrå på nätet, sen åt jag lunch. Kl ett kom L* och då bakade vi mockarutor fast med tosca-täcke, sjukt goda! Sen bokade jag tvättstugan och så tog vi en ordentlig promenad med Molly. När L* åkte hem så gick jag ut på balkongen och rensade upp vissna saker ur alla krukor och grejade lite och efter det satte jag mig med matten, har suttit i två timmar med den så nu ger jag upp! Känner mig väldigt nöjd faktiskt!
     Johan och Molly åkte ut till sväronen för ett tag sen, han skulle fixa något med bilen och så tog han med min önskelista, skapligt nyfiken blev jag haha! Ska slappa en stund och hoppas att dom kommer snart så vi kan laga mat och sen ska jag ta en varm dusch innan jag kryper upp i soffan och bara myser hela kvällen!


http://kryddburken.se/2011/09/15/chokladrutor-med-kokos-tosca/ 
Där är receptet och bilden är även taget från Krydburken,
en av dom bästa receptbloggarna jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0