Full rulle

Tror ni jag fick arslet ur vagnen och gjorde vad jag skulle? Jajjamen! Klockan fyra ställde jag mig och bakade, gjorde drömmar, kolakakor och havreflarn, Jompa var duktig och städade hela lägenheten och så skrev jag en inköpslista och matlista. Åkte till Linda och hämtade mina saker och sen iväg och veckohandlade, nu står maten på spisen och strax så ska vi ta och äta. chivapcici, ris, tzatziki och en stor sallad ska det bli. Efter det ska jag ta och duscha och sen blir det filmmys med ostbågar, dock har jag varit väldigt onyttig med festande och ostbågar ikväll då den här helgen och inte har jag tränat i veckan eftersom jag varit sjuk. Så den här veckan ska jag verkligen skärpa till mig! Ska försöka pw'a på mornarna och sen vanliga träningen på kvällarna!

Haha och förresten, mitt bankomatkort är hittat! I Lindas handfat! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0