Goda nyheter

Nu är jag hemma från jobbet och har tryckt i mig en god apelsin. Fick lite goda nyheter idag på jobbet, nämligen att jag nu kommer vara schemaskriven på fritte på eftermiddagarna, det är inte många timmar men det är alltid något! Kommer ha 9.5 timmar jämna veckor och 12.5 timmar ojämna veckor, sen hoppas jag så klart att jag kommer få jobba på förmiddagarna också på olika ställen! Som det är nu jobbar jag måndagar, onsdagar, torsdagar och varannan fredag, ska skynda på med matten så kanske jag kan börja ha tisdagarna med. Men det är väldigt skönt att iaf vara garanterad lite jobb varje vecka. Vet dock inte hur länge schemat ska hålla i sig, typ till jul kanske och sen kommer säkert tiderna ändras lite vid behov.

Har marinerat lite kyckling också så nu väntar jag på att Jompa och pluttan ska komma hem så ska jag börja med maten, idag blir det stekt kyckling, ris, tzatziki och sallad, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0