HELG

HELG! Så himla skönt ska det bli! Fick gå hem från jobbet eftersom jag åkte som "bussvakt" idag, så gick hem och har suttit vid datorn ett tag nu. Anna och Johan är iväg på hemligt uppdrag men när dom kommer tillbaka så ska Anna och jag iväg och handla innan jag ska hem och äta tacos. Sen blir det nog vanligt fredagsmys med hjärtat, film och lite gott med andra ord. Tror Anna kanske kommer över också, mys! Skulle vilja göra massa i helgen som vanligt men än så länge har jag inte så mycket planer, måste baka lite i morgon och söndagen är det ju kalas och sånt, men ja lite dagen och kvällen i morgon är öppet fortfarande, får se vad det blir, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0