Hemma igen!

Nu är jag hemma igen! Är helt slut efter en lång dag på chokladmässan men vi har haft riktigt roligt! Först gick vi på en chokladprovning och sen efter det har vi gått runt och provat lite choklad och tittat på massa olika saker. Handlade lite allt möjligt men ingen choklad insåg jag när jag kom hem, men chokladen var riktigt dyr eftersom det var så bra kvalite och sen blev jag inte så sugen när jag små ätit hela dagen. Köpte dock en liiten chokladgrej åt Johan. Får se om jag visar senare vad jag handlat, om jag kommer ihåg!

Nu ska jag slappa lite vid datorn och sen ska jag nog hänga med Johan och titta på film med hans kompisar, dom skulle ha något maraton men jag lär nog ge upp ganska tidigt, är så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0