Jävla skitnatt!!

Nej men god morgon huvudvärk och halsont, verkligen askul att se er, ASKUL!!!!!!!
Usch vilken jävla skitnatt jag har haft! Försökte somna redan halv tio igår eftersom jag hade sovit så lite natten till igår och var helt slut, somnar till, vaknar med ett ryck efter typ trettio minuter utan att förstå varför. Somnar om en stund senare och drömmer massa mardrömmar, blir väckt bortåt tolv av en asfull granne som härjar så det ekar i hela sovrummet som gör att Molly blir orolig och börjar skälla. Efter det kommer Johan in och ska sova och då kan jag inte somna om på en lång stund. Resten av natten har Molly vaknat av massa ljud och skällt och försökt komma upp i sängen, grannarna har pratat högt i trappen på g till jobbet halv sex osv. Så när jag väl skulle upp kändes det som om jag inte ens hade somnat och lite ont i halsen på det gjorde verkligen inte saken bättre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0