Nya prylar

Nu när jag kom hem så låg det två avilappar innanför dörren, älskar sånt! haha! Ska hämta ut grejerna i morgon iaf för hinner inte nu, ska ta en frukt, gå ut med Molly och sånt innan det är dags att möta upp Johanna och trampa iväg till träningen, lovely! Och appropå lovely så hade vi väldigt få elever idag så jag och en kollega gick in till det nya personalrummet och städade, möblerade om och lite sånt. Dom har dessutom fått dit en monsterstor massagestol, satt i den ett tag och jag trodde jag skulle dö stundvis! Men riktigt skönt var det och den var verkligen jätte bra! Ska smyga dit innan jag börjar någon dag när jag har träningsvärk, haha!


Asbra grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0