P to the ARTY

Hur går det med min stanna hemma helg då? Jo det ska ni får veta! Linda och jag har varit iväg hela dagen och shoppat och hon har småpratat om fest hela tiden. Jag hann vara hemma i max 30 minuter innan hon hade övertalat mig, så nu blir det spontan utgång like in the old days, haha! Har nyss fixat mig så ska slänga på mig klackarna och åka över till Linda! Är så sjukt glad och det kommer bli så roligt! När vi lagom hade fyllt 18 så gjorde vi så här varje helg, bara vi två och det var såå kul!!

Kör på nya svarta jeansen, svart blommig tubtopp och röda läppar, så snyggt! Håret är ett frågetecken så det löser jag sen, wiie!!



Lindus och jag, 18år och redo för en av våra
vildaste förfester någonsin, hahahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0