så låg

Usch jag är så trött, arg och ledsen! Eller ja, är nog mest trött men allt annat kommer ju då också så klart, förstår inte ens själv varför riktigt. Men det har varit en lång och jobbig dag och det sista som händer är att min mobil åker i backen och hela displayen spricker, kul när jag knappt har haft den en månad.. Var hemskt att köra hem också, trodde jag skulle somna hela tiden! Jompa är iväg och festar så jag ska väcka Molly och släpa med henne in i sovrummet och beklaga mig lite tills vi somnar!

Har jag en bättre dag i morgon så ska jag berätta om dagen, och så ska jag väl kolla upp vad det kostar att laga mobilen, det har ju redan trillat loss massa glas, kul när mitt siliconskydd skickades från kina igår.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0