Shoppingsugen!

ÅÅÅH ge mig dom här sakernaaaa!! Jag har nyss betalat räkningarna och hade mer pengar kvar än jag räknat med och det betyder shopping! Johan och jag funderar på att ta en shoppingdag typ fredagen innan min födelsedagsfest (nästa vecka) och då ska jag leta efter liknande saker som på bilden!
   Bland annat så måste jag hitta något snyggt att ha på min "Fyller 18 för tredje gången" fest, haha fiffigt namn va? Tycker det är tråkigt att fylla 21 men älskade att fylla 18 eftersom man då får ha en stor fest då så kör på det en gång till, haha!






En röd snygg jacka vill jag ha i vinter med en fin halsduk och mössa, snygga bots/
kängor är också ett av mina måsten! Sen vill jag ha lite fina vanliga tröjor också.
Jag funderar även på att köpa en byrå och byta ut Johans garderob, tror det skulle
vara jätte fint! Sen vill jag ha ett blått glas att ha tandborstarna i och fyra vita korgar
som jag kan ha på hatthyllan och lägga vantar och saker i.
Hoppas jag hittar massa fint att shoppa! Wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0