10 april 2012

Hej på er!
Orkade inte skriva i morse innan jobbet, var vaken sent igår och upp tidigt idag, men har faktiskt inte varit så himla trött idag vilket var skönt! Jobbade som vanligt och efter jobbet fick jag stå under ett tak och vänta i regnet och vänta på att Johan som var sen skulle hämta mig, haha! Sen blev det mat och slapp, har inte haft något speciellt att göra alls faktiskt, skönt!



Det hände något så sjukt obehagligt nyss när jag tog ett bad, jag hade precis badat klart och duschade av kroppen och stog och fudnerade över lite saker och då får jag ett sjukt tryck över bröstet, mitt på bröstkorgen så gör det så himla ont i typ revbenen och alla muskler. Fick hjärtklappning, blev varm och kunde inte andas, började känna som att jag skulle svimma och tänkte att fan jag kan ju inte svimma i badkaret när jag är ensam hemma. Så fick skynda mig ut ur duschen och sätta mig i soffan. Känner fortfarande att det trycker och känner mig lite konstig, men tycker mest det var så sjukt konstigt. Fattar inte alls vad det kan ha varit?


Kommentarer
Postat av: J

En ångestattack kanske?

2012-04-10 @ 21:19:16
Postat av: Anna

varför ringde du inte mig så hade jag kommit över direkt!!gå och kräv att ta en massa prover hos läkaren nu,

2012-04-10 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0