12 april 2012

Hej på er!
Idag slutade jag tidigt så skyndade hem och slängde mig i soffan och tittade lite på satc, nu har jag precis bakat lite kladdkakemuffins, gott att ha i frysen! Igår var Måns och Johanna här och tittade på fotboll och då bestämde vi att vi ska ha tacos/spelkväll i morgon, så måste kolla vad vi har och vad som behöver handlas, ska också läsa på lite om drulleförsäkringar som Johan hade tittat på så jag slipper allt krångel med mobilen om jag skulle råka ha sönder den nya, haha!

Igår fick jag förresten mitt nya simkort och idag mitt bankomatkort, najs! Simkortet låses upp i natt så i morgon får jag äntligen använda min Ajfåån, yeeey!

Nej nu ska jag störa mig lite mer på Unga mödrar på tv och sen ska jag ta tag i tacosgrejerna och maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0