17 april 2012

Idag bäddade jag rent i sängen, med rosa lakan.. Tror det är dags att tvätta snart, haha!
Appropå bädda rent, hur ofta bäddar ni rent? Vi gör det en gång i veckan och byter handdukar osv, kanske inte exakt varje vecka men nästan. Lästa för typ ett år sedan om all hud och allt äckligt som bli i sängen så därför tycker jag det är så äckligt att inte bädda rent ofta, hade jag ork skulle jag säkert göra det oftare men det skulle aldrig Johan gå med på, haha!

Har inte gjort så mycket sen jag slutade jobbet idag, kom hem typ halv sex och sen har jag diskat, suttit i soffan och ah det är typ allt, skönt! Ska ta mig en snabb dusch nu och sedan ska jag ta datorn och sätta mig i sängen och titta på sex and the city, hoppas jag kan somna tidigt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0