26 april 2012

Hej på er!
Jobbade kort idag så var hemma redan vid två och då skyndade jag ner till frisören här bredvid och i princip skrek "klipp av mig håreeeet!!" när jag klev in, var så ortoligt trött på mitt slitna, fula hår! Så klapp gjorde hon men nu känner jag att jag nästan tog i lite väl, fick vääldigt kort hår, tog av mer än 5cm.. Men jag hoppas det blir bättre när man har fixat det lite själv och alla skarpa kanter försvinner..

Vid tre kom L hit och då hade vi lite hemma spa med ansiktsmask, målade naglarna, fikade, kollade på massa bra serier och sen så vågade jag hennes hår, så himla fint blev det!

Hade noll ork till att laga mat sen när jag hade följt henne en bit på väg hem så slängde in lite potatisgrattäng som jag hittade i frysen i ugnen och sen stekte jag lite korv, ganska gott faktiskt!

Nu ska jag nog ta mig en dusch och hoppas på att Jompa kommer hem från träningen snart så jag får pussa lite på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0