27 april 2012

Fina underbara stormfredag!
I morse hann jag lagom stiga upp och då fick jag ett sms från Anna "Pling plong" och där stod hon utanför dörren med färska frallor, det är vänskap det! Åt en riktig brakfrukost med frallorna, yoghurt och ägg, mums! Vi bestämde oss att åka på cykeljakt här i stan men hittade inget tyvärr och efter det åkte jag direkt till jobbet. Sen när jag kom hem hade vi ju fått lite olika grejer som vi beställt så satt och testade alla skal till mobilen och testade nya wii dosan, funny!


Pappa var nyss förbi och hämtade min cykel som jag har valt att sälja, min fina, älskade cykel! Men orkar inte fixa nytt hjul och grejer så därför sålde jag den till en pappa känner.
    Snart ska vi ta och äta mat, kycklinglår, pommes och sallad, ska bli såå gott! Sen blir det mys med mina hjärtan hela kvällen! Ska ladda inför helgen då jag planerar att ha massa roligt! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0