Glad Påsk!

Hej på er och GLAD PÅSK!
Jag vaknade ganska tidigt idag men fick ligga länge och vänta på att mina hjärtan skulle vakna, när alla var uppe så fixade jag lite frukost, amerikanska pannkakor, mums! Efter frukosten så gömde Johan och jag påskägg åt varandra, så kul att se den andra leta sen, haha! Johan fick två påskägg, ett med typ nötter och sånt och ett med massa godis och en snygg t-shirt. I mina påskägg var det en chokladhare, ansiktsskrubb, ett armband och massa gott godis! Tror dock vi skämmer bort varandra en del men äsch det är så mysigt!

Har nyss tagit en lång dusch och nu ska jag snart torka håret och fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll, strax efter tre ska vi åka och lämna Molly hos sväronen och sen ska vi åka hem till min moster och hennes man. Där är det den årliga middagen som vi alltid har på långfredagen, ska bli såå mysigt och gott! Och så längtar jag så fruktansvärt mycket efter min mormor och morfar som kommer ikväll, så det ska bli så skönt att få träffa dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0