Måånday

Det blev full fart idag trots allt, skönt! Städade hela lägenheten, bäddade rent osv sen åt jag lite lunch till Satc, efter det kom Sandra och hämtade upp mig och så åkte vi ut till hennes pappa och pratade lite med Mimmi och hennes moster, var riktigt trevligt även om hundarna inte riktigt fattade att dom skulle busa av sig, haha! Sen när jag kom hem så fixade jag klart inköpslistan och när Johan kom så åkte vi och veckohandlade. Hittade mandelmjöl på ica så nu slipper jag mala eget om jag ska göra macrons, tror jag ska göra det i helgen!

Nu hoppas jag maten snart ska vara klar, är så hungrig! Idag blir det klyftpotatis, grillat kött, bbqsås och en sallad, ska bli så gott efter all julmat! Sen ska jag nog plocka fram min chokladhare och titta lite på Alcatraz med min älskling, perfekt avslut på ledigheten!


mmm, finns det något bättre än choklad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0