Måndag

Jag har haft en bra ledig måndag idag!
Gick hem till Louise med Molly och lät hundarna leka ute där ett tag innan vi gick in och pratade och fikade ett par timmar. Gick hem igen efter det och tog tag i diskberget och lite sånt, sen kom Anna hit och så gick vi ut på en pw, gick 6km, skönt! Sen var det bara att inta köket där Johan och jag gjorde prioger, käkade framför tv'n och nu har jag precis tagit en dusch, vi sitter och tittar på programmet "Älskling du har blivit en tjockis" haha, klockrent namn men väldigt inspirerande och kul att diskutera kring. En liten dröm jag har är att få vara med i något liknande, gärna typ biggest loser. Sen vet jag att jag inte är sååå fet, men skulle vilja få testa det där att träna flera gånger om dagen, bli pressad till bristningsgränsen hela tiden och få hjälp med kosten. Självklart skulle man kunna göra det hemma men då är det inte lika lätt, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0