Perfekt!

Åh jag älskar känslan när man inte haft en så jätte bra dag och sen slutar den med att bli något bra! Gick till Kihlmansgatan och skulle titta på mitt schema och det visade sig vara riktigt bra! Dom trodde jag skulle bli besviken för att jag fick mindre timmar än dom hade sagt från början men ist blev jag riktigt glad! Kände att det skulle bli lite tufft att jobba hela vårterminen och sen hela sommaren med bara en veckas ledigt, men nu hade dom råkat lägga det så jag nästan får en till vecka ledigt och så kommer jag bara jobba strax över halvtid. Det betyder att jag vissa dagar kommer jobba typ 7-11, perfekt!! 
   Är så himla glad! Nu kommer jag få testa något nytt och spännande (älskar dock mitt nuvarande jobb men ändå) och tjäna lite pengar men ändå få vara ledig lite och njuta av solen, var dessutom ledig den helgen vi har pratat om att ha Johans 25års fest så det gjorde det ännu bättre! Såg dock att jag kommer jobba på hans födelsedag och hela den helgen men ah det går nog att lösa!



Typ såhär glad och lättad är jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0