Sara Hjärta Sol

Jag har haft en riktigt toppen dag men nu börjar jag verkligen bli trött! Att vara ute en hel dag tar verkligen på krafterna! När vi kom ut till landet idag så tog jag en lång promenad med Molly i solen innan jag la mig i en solstol och läste lite och bara slappade. Sen vid halv tre kom Anna ut och hämtade mig och så åkte vi och handlade lite, handlade lite till Johans påskägg och sen lite mat och sånt.

Sen när Anna hade åkt hem igen så tog Johan och jag tag i maten, vi grillade kött, kyckling, korv, halloumi och till det hade vi potatisgrattäng, så himla gott blev det! Var riktigt mysigt att sitta och äta och prata ett tag.

Kom hem vid sju ungefär och då slappade vi en stund innan vi tog en dusch och nu sitter jag och såsar i soffan. Anna är här en stund och hämtar en grej. Blir nog en film innan vi somnar ikväll också, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0