ShoppingSara

Hej på er!
Haft en bra dag hittills? Det har verkligen jag! Hittade äntligen ett par Ray barn kopior som var fina inne på ginatricot för 60kr och så köpte jag mig en telefooon! Köpte en Iphone 4, skyddsplast och en siliconram att ha runt, dock kunde dom inte klippa mitt kort så det har jag beställt ett. Så i slutet på veckan får jag nya simkortet så jag kan använda den och då någon gång skulle visst mitt nya bankomatkort komma också, perfekt! Sitter just nu och kollar på lite olika grejer till telefonen på Dealextreme, har plockat ihop sju olika saker för 130kr, blandannat tre skal, sladdar och lite sånt. Åh så kul det ska bli att få testa den sen! Skulle vilja packa upp allt nu men det är onödigt ifall det blir något fel med kortet!


Nya kompisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0