14 augusti 2012

Hej på er!
Hoppas allt är bra! Själv har jag varit sjuk i några dagar så jag missade blandannat mina sista jobbdagar på sommarvikariatet, Johans släktträff och så skulle jag gått in och jobbat på fritids som jag också missade, så himla tråkigt! Men men, alla blir ju sjuka någon gång men det är synd att det alltid ska bli vid fel tidpunkt! Ska jobba i morgon är det tänkt men vet inte om jag är helt frisk än, känner mig väldigt sliten fortfarande på något knasigt vis, ett segt ont i magen virus har det varit men jag hoppas att jag är bra tills i morgon! Skulle behöva ta mig ut på lite ärenden idag, måste lämna tillbaka jobbnycklar blandannat så ska nog göra det så snart som möjligt...
 
Åt förresten en så himla god frukost idag, tekakor med skinka på som jag doppade i nyponsoppa, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0