25 augusti 2012

Hej där bloggen!
Idag tänkte jag att jag skulle gå upp vid nio när hjärtat drog till jobbet (han jobbar lite extra idag) men jag var visst tröttare än så för jag råkade somna om och vaknade halv elva, jaja, var bara att ta med Molly ut på en promenad direkt och nu sitter jag här med frukosten.
   Ska kika ett avsnitt av oth nu sen ta och damsuga lite fort här hemma, Molly hårar som fan och det är så äckligt med hår! Efter det blir det en dusch och sen någon gång borde Anna äntligen dyka upp! Har inte träffat henne på ett tag så det ska bli så himla roligt! Vi har väl inte planerat något speciellt över dagen men vid sex ska vi hem till Johanna för kräftskiva med brudarna, ska bli såå gott och roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0