3 augusti 2012

Hej på er!
Igår hade jag inte tid för bloggen riktigt, hade en sjuk stackars Jompa här hemma och sen jobbade jag 14-20, efter det åkte jag hem till Jossan en stund och bara satt och pratade, så skönt!
 
Det bästa igår var dock att jag nu äntligen har blivit moster igen!! Igår fick Stina och Ed äntligen sin lilla flicka och Benjamin blev storebror! Ska bli så spännande att få träffa prinsessan snart! ♥
 
Idag har jag tvättat sen klockan sju, har varit ute med Molly och ätit frukost också, snart ska jag kila ner och hämta allt tvätt. Johan är fortfarande sjuk och idag ska dom köpa allt inför festen så tror han får stanna hemma ist och så följer jag med och hjälper Johanna, jag behöver ändå köpa lite mat och grejer tills grillningen i morgon så det blir bara trevligt att komma iväg ett tag! Tror det blir en sväng till Dollarstore och sen hoppas jag att Johanna också vill åka till Ica och handla mat, hehe!
 
Nej tvätten var det, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0