7 augusti 2012

Hej på er!
Idag var både Johan och jag supertrötta på morgonen men vi fick släpa oss upp strax efter åtta ändå, sen åkte vi och lämnade av Molly hos sväronen och sen vidare till Arboga för begravning av farmor. Begravningen var väl som en begravning ska vara antar jag, inget att skriva om direkt..
 
Efter begravningen och fikat så åkte Jompa och jag ut till mamma och så åkte vi med henne ut med båten där vi la nät och sen kastade vi ett par timmar, jag fick äntligen använda mitt spö som jag har haft där! Det var soligt och skönt men sen efter typ två timmar kom världens regn så vi åkte till mina sysslingars ö och tog skydd på deras altan en stund innan vi åkte och plockade upp nätet, sen passade vi på att kasta lite till inne vid viken då det blev lite uppehåll ett tag. Två stora abborrar fick vi i nätet och sen precis på slutet fick jag upp en med kastspöt, yeeey! Jompa fick två gäddor men precis vid båten släpte dom båda gångerna, så tråkigt! Abborrarna ska iaf rökas nästa helg, ska bli såå gott!
 
Nej nu ska jag ta och börja med maten, haa det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0