10 december 2012

Idag började dagen med ett besök hos bm, fast det skriver jag mer om i ett annat inlägg tänkte jag.. Sen åkte jag som vanligt till jobbet där det har varit ett lagom tempo hela dagen, jobbade lite längre idag då jag kom in lite sent så gick hem strax efter fem och då kilade jag förbi apoteket och köpte järntabletter innan jag hoppade i bilen och åkte hem.
   Väl hemma var det dags att laga mat så gjorde en köttfärslimpa fylld med ost och med bacon över och till det blev det brunsås och potatis, mums! Medan det lagades till i ugnen så hann jag sy upp en av två gardinlängder i sovrummet, får ta den andra i morgon. Efter det blev det en dusch och nu har jag precis landat här, nu ska jag bara slappa en stund innan jag ska ta och kika på julkalendern inne i sängen, mys!
 
 
Så här blev vår fina tavelvägg efter många om och men, tanken är att det ska upp fler tavlor sen men det får nog dröja ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0