13 december 2012

Hej på er! Och trevlig Lucia! (Säger man så?)
Idag ska vi gå till kyrkan och titta på Arbogas Lucia, vet inte om jag har gjort det någon gång så det ska bli väldigt mysigt! Sen är det en helt vanlig jobbdag, har dock inställda lektioner och sånt så dagen blir ganska lugn. Vid tre är det möte och sen kl fyra ska vi iväg och äta julbord, jag är inne i en "hungrigdygnetrunt" period just nu så inget gör gravida mig gladare än att få gå på julbord! haha! Dessutom är det "fredag" för mig idag ju och sen bara en vecka kvar tills jag tar julledigt och Anna kommer hem över helgen så vi har massa mys planerat, det kan verkligen inte bli så mycket bättre! Wiie!
 
Dessutom har bebis blivit mycket piggare i magen sen jag började med järntabletterna, så nu känner jag att all oro har släppt, sååå skönt! Min lilla prinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0