17 december 2012

God morgon måndag!
Usch vad svårt det var att sova i natt! Har sovit för länge och mycket i helgen så i natt har jag mest vändit och vridit på mig i sängen och så har det varit så himla varmt! Men nu är jag iaf uppe och har ätit frukost, ska fixa mig nu sen kissa Molly innan jag åker iväg till jobbet. J fick hoppa in och jobba idag så Molly ska bli hämtad av svärpappsen, perfekt för henne att få leka på landet hela dagen!
    Efter jobbet idag så ska jag åka hem till mamma för att göra lite julgodis, pepparmintkola ska vi göra, så himla gott! Ska bli riktigt mysigt, bara mamma och jag!
 
En vecka kvar till julafton idag, mysigt!
 
En gammal bild på mig och mammsilutten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0