19 december 2012

Hallå där!
Jag har drömt massa jobbiga mardrömma hela natten så just nu är jag allt annat än pigg. Har drömt att en varg hoppade på mig och sen pratade den jäveln också! Drömde att jag var på solsemester men solen gjorde så jag fick massa bristningar överallt så jag såg ut som en zebra, drömde att jag tappade bort mamma också och ja bara massa sånt där dumt! Usch!
 
Men men, frukosten ligger i magen och jag ska ta och fixa mig nu! Blir jobb som vanligt idag och sen kommer sväronen hit för lite fika och så kommer äntligen Molly hem! Hon har varit hos dom sen i måndags morse men ikväll ska hon få sova hemma även om hon ska dit i morgon igen, sen får hon vara hemma ordentligt igen!  Tur för henne och oss att vi har sväronen där hon kan få vara när vi jobbar men det är lite tufft för mig och J att inte ha henne hemma på kvällarna, vår lilla plutt!
 
 
Nä nu måste jag sluta pladdra.. Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0