2 december 2012

Hej på er! Har ni det bra? Själv är jag nog lyckligare än någonsin faktiskt, fattas bara att Molly får komma hem idag också så är allt komplett!
Igår blev en lååång och slitig dag! Lyckades fylla en bil med grejer själv medan grabbarna packade hela "lastbilen" sen packade jag ur det mesta ur bilen också innan jag var helt slut så då fortsatte dom att köra grejer och jag var i nya lgh och packade upp massor. Vi höll på till typ halvfyra sen käkade vi mat och så drog grabbarna hem och efter det fortsatte Jompa och jag typ hela kvällen..
 
Inatt har jag vaknat typ varannan timme av att jag ville gå upp och fortsätta och idag vaknade jag vid nio av att jag höll på att svälta ihjäl så då var det bara att kila upp, haha!
 
Det som är kvar att göra här i lgh är typ att bära ner saker till förrådet, köpa lite fler gardinstänger och gardiner till dom fönstren det fattas och sen måste vi packa upp våra kläder, förrutom det så ska vi damsuga och torka golven idag men annars är vi typ klara med allt vi kan fixa just nu, så skönt!
 
Håller på och pratar med massa folk om att köpa lite barngrejer också så det rullar på bra, skönt att köpa lite så man inte behöver köpa allt samtidigt sen!
 
Nej nu ska jag börja packa upp kläderna för just nu vet jag inte var mina underkläder eller något sånt är, lite jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0