21 december 2012

Hej på er!
Idag blev jag väckt av J som ringde och sa att en kille var på väg över och skulle laga vår spis, hann precis dra en tröja över huvudet och då ringde det på dörren, haha! Sen har jag tagit en riktigt skön promenad med Molly ute i snön, gjort frukost och nu ska jag äta min sena lyxfrulle. Sen idag måste jag åka och handla julmaten, städa lite, klippa Molly och sen ska vi nog åka ut till Sväronen och låna tvättmaskinen. Full rulle men ändå skönt att greja lite!

Idag när jag gick med Molly så tänkte jag "åh vad skönt det är, tänk om jag kunde få vara hemma lite ett tag och njuta av sånna här promenader!" Haha och då slog det mig att så är det ju! Nu är jag ju faktiskt ledig till 7e januari, underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0