23 december 2012

Hej på er!
Ddet blev en ganska sen kväll igår, men riktigt trevligt var det! Vaknade vid tio idag och tog en promenad med Molly och sånt där, men vid ett var jag så trött igen så då somnade jag en stund innan jag orkade ta tag i dagen.
 
Nu är det ju bara en dag kvar till julafton, wiie! Hur har ni spenderat dagen? Har ni några speciella traditioner? Jag har gjort en aladåb som ska med till Johans föräldrar i morgon, planerat kläder för i morgon, diskat och grejat med massa saker här hemma. Idag har vi egentligen bara en tradition här hemma och det är att vi gör julskinkan och sen äter vi tomtegröt och skinkmacka till kvällsmat, så om en stund ska vi börja med skinkan, ska bli såå gott! Efter maten ska jag försöka övertala J att ta ett bad med mig och sen blir det nog någon film och massa mys hela kvällen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0