28 december 2012

Hej på er!
Igår var vi ju som sagt till bm, och det gick bra. För första gången fick vi höra ett ordentligt hjärtljud utan massa störningsljud runt om kring och så fick vi lyssna på lite hicka, haha! Sen mätte vi magen och jag är fortfarande lite liten så jag ligger strax under "medel" men ändå inom ramen för vad som är okej/normalt så det är väldigt skönt! Efter det så träffade jag ju Louise ett par timmar, gick till h&m och tittade, lät hundarna leka osv. Sen på kvällen kom Anna förbi en stund och sa hej och efter många om och men fick jag äntligen se min julfilm, Snowroller, yeeey! Johan hade dock lite feber så det var nog därför han inte sa emot, haha!
 
Idag vaknade jag vi nio, låg och läste ett tag i sängen innan jag kilade ut med Molly och sen fixade lite frukost. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att kolla igenom babykläderna och lägga alla kläder i stl 50-56 på ett speciellt ställe så det är lätt att hitta dom sen. Måste även prova kläder till nyår och se så allt verkligen passar fortfarande, blir inte glad om det är för smått!! 
    Ikväll ska vi nog hem till Måns och Johanna, Måns har fyllt år så vi ska gratta honom och umgås lite, ska bli riktigt trevligt!
 
V.27 (26+0) idag, det rullar sakta men säkert på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0