31 december 2012

Hej!
Idag tog jag en skön och lång sovmorgon idag så jag ska orka med kvällens festligheter. Har ätit frukost och slappat i soffan fram tills nu så strax ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ska naglarna fixas och alla saker ska packas. Vid två ska jag köra iväg grabbarna så dom kan förbereda kvällen och sen mellan tre och fyra tänkte jag åka till Jossan för att fixa mig.
 
Ikväll är nämligen hela gängen inbjudna till en 3rätters middag av grabbarna, förra året bjöd ju vi tjejer in till middag så i år bjuder dom tillbaka. Tror vi är runt 20st och det ska bli så himla roligt! Självklart är det även ett "krav" att alla är ordentligt uppklädda i år med, så himla roligt att se killarna i flugor, kavajer osv och tjejerna lika snygga som alltid, haha!
 
Nej nu ska jag ta och ta tag i dagen!
 
Gott nytt år på er!
 
Förra årets värdar, jag, Johanna och Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0