6 december 2012

Hej där!
Jag har varken haft tid eller ork till att skriva igår och idag.. Igår var det ju typ snöstorm och sen när jag väl kom hem från jobbet så kom Jossan hit och hälsade på och tittade på lhg, mys! Idag har jag också jobbat och sen efter jobbet åkte jag och Johan och köpte en badbalja av en tjej sen har vi varit iväg och tittat på en spjälsäng men den var tyvärr för sliten.. Nu har jag precis skrivit en inköpslista över typ allt vi ska köpa tills bebisen kommer, en hel del med andra ord! Sen har jag gjort en inköpslista över det vi ska köpa i morgon på Ikea, dock bara saker till lägenheten som toaborstar och sånt. Grejerna till barnrummet tar vi efter jul!
 
Nu ska jag greja vidare här hemma och sen blir det nog sängen om ett tag, har längtat efter den hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0