Att man kan ha sån jävla otur!

Alltså just nu vet jag inte vad som händer, allt Jompa och jag ska göra här i lgh bara skiter sig och tar så sjukt lång tid innan vi får till det, utöver det har jag otur med allt jag rör vid, så otroligt påfrestande för humöret!
Idag bakade jag ju med Johanna och Jossan, och ja först gick det väldigt bra, gjorde massa fina pepparkakshjärtan som jag skulle hänga i fönstren här hemma men sen blev glasyren för lös och allt bara sket sig. När jag kom hem hade jag bara ett hjärta som jag ville sätta upp men då tappar jag det så klart i bordet så det går sönder, perfekt! Efter det så skulle Jompa och jag göra det absolut sista på tavelväggen och när vi äntligen efter lite små motgångar är klara och sitter och äter så hör vi hur det smäller till och två jävla tavlor har trillat ner och en av dom har gått sönder i fyra bitar.. Så nu hoppas vi att det gick bra att limma ihop den annars måste vi till Ikea och köpa en ny, så jävla drygt!!
 
Nu blir det snart sängen och sova bort alla arga tankar, jag är så otroligt trött på den där jävla tavelväggen och ändå så är det Johan som typ har gjort allt jobb... Nu dröjer det nog länge innan vi fyller på med fler tavor där, det har ju ändå tagit oss tre jävla dagar!
 
 
// Bitterfittan Asp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0